روش‌ های تبلیغات کلینیک دندانپزشکی

دندانپزشکی
تبلیغات_دندانپزشکی

بهترین روش‌های تبلیغات کلینیک های دندانپزشکی

یکی از مهم‌ترین دلایل رشد هر کسب‌ و کاری تبلیغات هدفمند و مؤثر است. به‌ عبارتی‌ دیگر هر چه میزان اثربخشی یک تبلیغ بیشتر باشد، آن تبلیغ هدفمندتر خواهد بود. این تبلیغات بر اساس نوع کسب‌وکار شما و نیازهای آن تعریف می‌گردد. شناخت کامل یک کسب‌وکار و اهداف آن در موفقیت تبلیغات آن تأثیرگذار خواهد بود. درواقع تبلیغات مناسب با بیان ارزش‌های محصول یا خدمات یک کسب‌وکار، سبب جذب مشتری و رونق آن می‌گردد. در حال حاضر تعداد بی‌شماری روش تبلیغاتی وجود دارد؛ اما توجه داشته باشید که هر روش تبلیغاتی صرفاً برای کسب‌وکار شما مناسب نیست.

Dentist

 بدون شک عوامل و شرایط زیادی در موثر بودن یک تبلیغ نقش دارند. استفاده از تبلیغات جهت بالا بردن تعداد مشتریان و همچنین محبوبیت یک کالا، برند و یا فردی مثل یک دندان‌پزشک، بسیار ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و افزایش دسترسی افراد به اینترنت و شبکه‌های مجازی، راه‌های بیشتری نسبت به روش‌های سنتی برای تبلیغات به‌خصوص تبلیغات دندانپزشکی، ایجادشده است. مسلم و قطعی است که یک برنامه تبلیغاتی و بازاریابی دیجیتال مناسب به رشد دندانپزشکی شما کمک خواهد کرد.

تفاوت تبلیغات کلینیک دندانپزشکی با سایر حوزه‌ها

این روزها دغدغه‌ی بسیاری از دندان‌پزشکانی که می‌خواهند بیشتر دیده شوند، استفاده از روش‌های درست و مدرن برای بازاریابی و تبلیغات دندان‌پزشکی است.

شاید پیدا کردن دندان‌پزشک ماهر، کار سختی باشد اما جلب اعتماد مشتریان برای دندان‌پزشکان، کاری سخت‌تر است. دندانپزشکی گزینه‌ای است که اغلب افراد بیشتر در مواقع درد به سراغ آن می‌روند و بعد از آن، روند ادامه‌ی مراجعه و درمان قطع می‌شود.

با این اوصاف مواردی هستند که بر تبلیغات دندانپزشکی تأثیرگذارند و حتی گاهی روند تبلیغات را کند می‌کنند:

  • مهم‌ترین مورد این است که تبلیغات در حوزه‌های پزشکی با توجه به اینکه به‌سلامت افراد مربوط می‌شود از حساسیت بالایی برخوردار است. قبل از تبلیغات باید بستر رضایت از مشتری فراهم باشد و سعی در اعتماد و جلب نظر مشتری داشته باشید تا تبلیغات شما مؤثر واقع شود.

در واقع پیشینه‌ی شما در جذب مشتریان بعدی اثرگذار خواهد بود و در آن صورت است که تبلیغات برای شما مفید واقع می‌شود.

  • افزایش بی‌رویه‌ی تعداد دندان‌پزشکان، بازار رقابتی تنگاتنگی برای این قشر ایجاد می‌کند و بسیاری از کسانی که می‌توانند مشتری شما باشند برای خود یک دندان‌پزشک دیگری دارند و این امر ممکن است باعث شود تبلیغات دندانپزشکی شما، بازده کمتری داشته باشد.
  • به دلیل مشکلات اقتصادی مردم و گران بودن خدمات دندانپزشکی، گاهی افراد ترجیح می‌دهند به مراکز دولتی و خیریه یا آموزشی مراجعه کنند و نسبت به تبلیغات دندانپزشکی و حتی کیفیت کار، بی‌توجه باشند.

انواع روش‌های مناسب تبلیغات دندانپزشکی

دندانپزشکی

راز موفقیت در زمینه‌ی تبلیغات دندانپزشکی، قیمت‌های حداقلی نیست که در تراکت‌های پخش‌شده از مراکز دندانپزشکی در سطح شهر می‌بینید. همان‌طور که پیش‌تر گفتیم در حوزه‌ی سلامت مخصوصا حرفه‌ی دندانپزشکی، اعتمادسازی برای مخاطبان حرف اول را می‌زند. اکثر افراد، دیگر به خدمات ارزان‌قیمت اعتمادی ندارند و به دنبال چیزی فراتر از آن هستند که کیفیت را هدف قرار دهد؛ بنابراین روش‌های سنتی تبلیغات که گاهی به‌عنوان ضدتبلیغ عمل می‌کنند باید کنار گذاشته شوند. پس مؤثرترین راهکار برای موفقیت در زمینه‌ی بازاریابی و تبلیغات دندانپزشکی حضوری قدرتمند در بسترهای آنلاین است.

مزایای تبلیغات آنلاین و بازاریابی دیجیتال دندانپزشکی فراتر از کسب درآمد موقتی است. بازاریابی دیجیتال دندانپزشکی می‌تواند منجر به آگاهی بیشتر از برند و عملکرد شما و ایجاد روابطی نزدیک‌تر با بیماران شود. همچنین پتانسیل کافی برای رشد بیشتر شما در فضای رقابتی را فراهم می‌کند.

در اینجا قصد داریم شمارا با راهکارهایی آشنا کنیم که بتوانید در جهت تبلیغات دندانپزشکی خود آن‌ها را بکار ببرید تا علاوه بر آگاهی از برند خود، شاهد جذب مشتریان جدید باشید.

تبلیغات در فضای آنلاین

ویدیو مارکتینگ

تبلیغات ویدیویی

امروزه ویدیو یک روش قدرتمند برای جلب توجه مشتریان است و در نتیجه ویدئو مارکتینگ روز به روز دارای محبوبیت و اعتبار بیشتری می‌شوند. بازاریابان می‌توانند از طریق نمایش ویدیو ، با ایجاد ارتباط با مخاطبان خود در هر زمان و هر مکان، به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنند و برای برند خود بازاریابی کنند.

با مطالعه آمار و ارقامی که در ادامه بیان می‌کنیم، خواهید دانست که چرا باید ویدئو مارکتینگ را در برنامه بازاریابی برند خود بگنجانید.

  • ۸۰ درصد از مشتریان بر این باورند که تبلیغات ویدیویی برای خرید یک محصول بسیار تاثیرگذار و مفید است.
  • ۸۰ درصد از کاربران ویدیویی که ۳۰ روز اخیر مشاهده کرده‌اند را به یاد دارند. بنابراین، محتوای ویدیویی تا مدت زیادی در ذهن افراد باقی می‌ماند.
  • ۵۲ درصد از بازاریابان بر این باورند که ویدیو یک محتوای تبلیغاتی با بیشترین میزان بازگشت سرمایه است.
  • تبلیغات ویدیویی به‌طور میانگین، نرخ کلیکی معادل با ۱.۸۴ درصد دارد که بیشترین میزان نرخ کلیک در میان تمام تبلیغات دیجیتالی است.
  • رشد درآمد سالانه برندهایی که از ویدیو در تبلیغات شان استفاده کرده‌اند، ۴۹ درصد بیشتر از میزان رشد درآمد سالانه برندهایی که از تبلیغات ویدیویی استفاده نکرده‌اند، است.
  • ۴۳ درصد از افراد تمایل به تماشای محتوای ویدیویی بیشتری از سمت بازاریابان دارند.
  • ۷۳ درصد از بازاریابان ادعا دارند که درصورتی‌که در زمان، منابع و بودجه محدودیتی وجود نداشته باشد، محتوای ویدیوی بیشتری تولید می‌کنند.
video marketing

تبلیغات ویدئویی

تبلیغات بنری

تبلیغات بنری از متداول‌ترین روش‌های تبلیغاتی است که در اندازه و شکل‌های متنوع در مکان‌های مختلف در وبسایت ها نمایش داده می‌شود. برای اثربخشی بیشتر تبلیغات دندانپزشکی خود، بهتر است در وب‌سایت‌های حوزه‌ی ویدیو با رتبه های مناسب تبلیغات کنید.

در مجموعه‌ی ما مشاورانی هستند که به شما در راه‌اندازی کمپین تبلیغات ویدیویی و بنری با پیشنهاد‌های جذاب کمک کنند تا افزایش لید و ترافیک بیشتری داشته باشید.

بنر ثابت پایین

بنر ثابت پایین ویدیو

بنر ثابت

بنر ثابت کنار ویدیو

بنر همسان

بنر پخش همزمان با ویدیو

sms marketing

اس ام اس مارکتینگ

شاید این نوع تبلیغات جذابیت کمتری نسبت به تبلیغات اینستاگرامی و غیره داشته باشد ولی بی تاثیر نیست و می تواند تا حدی کلینیک شما را پروموت کند. شما باید برای تبلیغات دندانپزشکی خود در این بستر به ارائه‌ی خدماتی ویژه اشاره کنید تا پیام شما برای دریافت کننده جذاب باشد و بخواهد که خدمات شما را پیگیری کند.

برای بازاریابی پیامکی یا اس ام اس مارکتینگ می‌توانید از پنل ارسال پیامک رایگان ما کمک بگیرید.

این سرویس ارسال پیامک گزارش کاملی از کمپین‌های ارسالی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد و امکان شخصی‌سازی پیام‌ها مانند قرار دادن نام کاربران در متن پیام نیز از امکانات این سرویس است.

شبکه تبلیغات هوشمند آی نوتی

آی نوتی، هوشمندترین شبکه تبلیغات دیجیتال در ایران است که با در اختیار داشتن شبکه گسترده‌ای از رسانه‌های دیجیتال و ارائه انواع تبلیغات بر روی این رسانه‌ها قادر است نیازهای تبلیغاتی بزرگترین برندها از جذب کاربران باکیفیت برای اپلیکیشن‌های موبایل آن‌ها و یا عضویت آن‌ها در یک سامانه مشخص تا هدایت مشتری‌های هدف آن‌ها به وبسایت‌شان و هم‌چنین برندسازی برای آن‌ها از طریق ویدئو‌های تبلیغاتی را برآورده کند. هم‌چنین آی نوتی با ارائه هوشمند تبلیغات به کاربران، جریان درآمدی پایدار و قابل‌توجهی را بدون آسیب به تجربه کاربری برای صاحبان رسانه‌های دیجیتال فراهم می‌کند.

video marketing

آی نوتی از پیشگامان عرضه تبلیغات ویدیویی و خدمات دیجیتال در ایران است و با استفاده از موتور پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی خود قادر است علاقه‌مندی‌های کاربران خود را بشناسد و مرتبط‌ترین گروه کاربران را برای نمایش ویدیوی تبلیغاتی انتخاب کند. تبلیغ دهندگان به کمک آی نوتی می‌توانند با کمترین هزینه به بیشترین ظرفیت تبلیغاتی دست یابند.

مزیت سرویس تبلیغاتی آی نوتی

یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های رقابتی تبلیغات هوشمند آی نوتی، داشبورد سلف سرویس آن است که به تبلیغ دهندگان این امکان را می‌دهد که برای تبلیغ محصول خود در آینوتی، تنها هدف، بودجه و حداکثر قیمت مورد نظر خود را مشخص کنند و هر محتوای تبلیغاتی که از محصول خود مانند یک ویدیو و یا بنر دارند را به آسانی و با سرعت بالا در داشبورد آی نوتی بارگزاری کنند تا بر اساس این اطلاعات، تبلیغات بنری و ویدیویی خود را آغاز کند.

آی نوتی آماده ارائه خدمات تضمینی در زمینه تبلیغات است تا با ارائه ایده‌های خلاقانه و اجرای منظم و طبق برنامه اهداف بزرگترین کمپین‌های تبلیغاتی در زمینه برندینگ و جذب مشتری  را در کوتاه‌ترین بازه ممکن برآورده سازد و همچنین جریان درآمد پایداری برای صاحبان رسانه‌های دیجیتال فراهم کند.

همین حالا تبلیغات ویدیویی رو شروع کن!

اگر تبلیغ‌دهنده و یا صاحب رسانه هستید، به آی نوتی بپیوندید. آی نوتی با استفاده از سیستم هوشمند خود و اطلاعات جامعی که از کاربران آنلاین ایرانی دارد، مخاطبانتان را شناسایی می‌کند و تبلیغات ویدیویی هدفمندی را در فضای مجازی به گونه‌ای جذاب به آن‌ها نمایش می‌دهد.

اشتراک این نوشته

هیچ نظری وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید و Enter را برای جستجو وارد کنید

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.